دانلود فصل اول آواتار کورا
 
آواتار انگ و کورا
سلام به وبلاگ بزرگترین آواتار خوش آمدید امید وارم لذت کامل را ببرید. راستی کسانی که کارتون آواتار را دیدند فقط این وبلاگ را درک می کنند

(پايان فصل اول)

   "تمام قسمت ها با زيرنويس فارسي" با سلام فصل اول آواتار کورا گذاشتم امید وارم لذت ببرید

 

AVATARANG-KORA=AVATAR

نام انيميشن:آواتار كورا  ,Avatar The Legend Of Korra
سال پخش: ۲۰۱۲
زمان تقريبي هر قسمت: ۲۳ دقیقه
فرمت انيميشن: Mkv
کیفیت انيميشن : HDTV 72op
زبان اصلي انيميشن: انگلیسی

زيرنويس انيميشن:پارسي

اطلاعات در: Wikipedia .IMDB

معرفي انيميشن: این انیمیشن با توجه به انیمیشن Avatar: The Last Airbender می باشد . در سال ۲۰۰۵ مایکل دانته دی‌مارتینو سریالی انیمیشن ساخت با عنوان Avatar:The Last Airbender که با داستانی زیبا در ۳ فصل روایت شد و در سال ۲۰۰۸ به پایان رسید. داستان سریال در دنیایی میگذشت که جهان به ۴ بخش تقسیم شده بود: قبایل آب، سرزمین خاک، معابد باد و کشور آتش. هر کدام از این ۴ ملت توانایی کنترل یکی از عناصر(آب، خاک، باد و آتش) را داشتند که ریشه در هنرهای رزمی و فرهنگ همان ملت داشت، عده‌ای هم توانایی کنترل هیچکدام از عناصر را نداشتند و تنها یک نفر بود که توانایی کنترل هر ۴ عنصر را داشت که به نام آواتار شناخته می شد . 

خلاصه انيميشن: آواتار به ترتیب از میان ملتهای مختلف برگزیده می شد و وظیفه حفظ صلح و توازن را در دنیا برعهده داشت و پس از مرگش آواتاری دیگر ، از ملتی دیگر جان می گرفت. در طی سریال، آواتار انگ به کمک دوستانش، به جنگی ۱۰۰ ساله خاتمه دادند و کشور آتش را(که به سایر ملتها حمله کرده بودند) عقب راندند و صلح را به جهان برگردا ندند. حال ۷۰ سال از آن زمان می گذرد . آواتار آنگ مرده است . حال به مانند گردش فصول ، گردش آواتار ها از سر گرفته شده است . آواتار جدید کورا نام دارد ، آوتار کورا برای برگرداندن صلح و توازن با دنیا با مشکلات زیادی رو به رو است  که …

راهنماي دانلود:

  1. تمامی فایل ها با یکی از دو پسوند zip یا rar فشرده سازی شده اند. جهت خارج کردن از حالت فشرده از نرم افزار WinRAR استفاده نمایید. همچنین فایل های حجیم، به صورت چند پارتی قرار داده شده تا به سهولت بتوانید دانلود نمایید، لذا پس از دانلود فایل ها توجه داشته باشید همه فایل ها را به یک پوشه انتقال و آنها را Extract نمایید.
  2. درصورتی که نتوانستید فایل مورد نظر خود را از سرورهای این وبسایت دانلود کنید، می توانید از لینک های کمکی برای دانلود استفاده نمایید.

 

_______________________________________________


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 1 خرداد 1393برچسب:, :: 11:32
آنگ و کورا

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لذت کامل ببرید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آواتار انگ و کورا و آدرس avatarang-kora.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 100
بازدید کل : 14529
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1